طرح اطعام غدیر محور فعالیت های دهه ولایت و امامت 

طرح اطعام غدیر محور فعالیت های دهه ولایت و امامت 

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
میثم زارع گفت: در راستای اجرای طرح اطعام غدیر و همچنین لبیک به ندای رهبری در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان، قریب ۳۰ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی تهیه و در بین نیازمندان محله توزیع شد.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم در دهه ولایت و امامت، گفت: در راستای اجرای طرح اطعام غدیر و همچنین لبیک به ندای رهبری در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان، قریب ۳۰ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی تهیه و در بین نیازمندان محله توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: علاوه بر این با کمک مردم و خیرین مبلغ ۲ میلیون تومان جمع آوری شد که هم زمان با عید سعید غدیر به صورت عیدانه و بسته به تعداد اعضای خانوارهای نیازمند از مبلغ ۵۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان توزیع شد.

وی ابراز کرد: علاوه بر این نیز با مشارکت بزرگان روستا و هیئت امنای مسجد هم زمان با عید قربان تعداد ۸ راس گوسفند قربانی ذبح شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند روستا توزیع شد.

زارع اضافه کرد: یکی از برنامه های این کانون در آستانه دهه ولایت و امامت، آذین بندی مسجد و محله با کمک بچه مسجدی های عضو کانون انجام شد و همچنین در روز عید غدیر مولودی از گلدسته های مسجد پخش شده و شکلات نیز در بین مردم توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی کانون در دهه ولایت و امامت، استفاده از بستر فضای مجازی برای تبلیغ و احیای غدیر است و به همین منظور عکس نوشته ها و مطالبی با مضمون غدیر و تبیین واقعه غدیر در گروه های مجازی منتشر شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از فعالیت های بچه مسجدی های عضو کانون، شرکت در مسابقه نهج البلاغه خوانی بود که تعدادی از آنها نیز برگزیده شدند.

زارع در خاتمه اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس های اوقات فراغت به صورت حضوری و جمعی بنابراین در قالب طرح تابستانه فهما دوره آموزش مجازی قرآن کریم را برگزار کرده و در دهه ولایت و امامت آزمون قرآن کریم برگزار کرده و بهترین ها جوایزی اهدا کردیم.

پایان پیام/ 586